1.      Jeżeli Towar ma wady fizyczne lub prawne Konsument ma prawo do złożenia reklamacji .

2.      Zgłoszenie reklamacyjne, powinno zawierać opis reklamacji, a klient powinien dołączyć
dowód zakupu Towaru lub w inny sposób udokumentować jego zakup.

3.      Reklamacja może być przesłana pocztą elektroniczną na adres: biuro@boxgarage.pl

4.       Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, Sprzedawca
udzieli odpowiedzi na reklamację konsumenta niezwłoczne jednak nie później niż w
terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

5.      Jeżeli kupujący będący konsumentem skonkretyzował uprawnienie z tytułu rękojmi na
zasadach określonych w art. 560 kodeksu cywilnego sprzedawca w ciągu 14
(czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i powiadomi go o
sposobie dalszego postępowania.

6. W razie sporu ze Sprzedawcą lub jakichkolwiek wątpliwości co do swoich praw, Kupujący
może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń na zasadach określonych w Ustawie z dnia 23
września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz.
1823). Informacje na temat pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów
konsumenckich dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych
(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań
statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

7. Sprzedawca, w wykonaniu obowiązku nałożonego Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu
rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004
i dyrektywy 2009/22/WE), udostępnia informację o platformie internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na
szczeblu unijnym (dalej: Platforma ODR). Pod adresem:  ec.europa.eu/odr, znajdują się  informacje na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów. Pod adresem tym Konsument może skargę w przypadku woli
skorzystania z tych form. W przypadku złożenia przez Konsumenta skargi za
pośrednictwem Platformy ODR, Sprzedawca nie ma obowiązku korzystać z
alternatywnych metod jej rozwiązywania.

8.      Klient może także zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług
nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. W celu
przyspieszenia jej rozpatrzenia powinna zawierać ona opis zaistniałego
problemu. Reklamacje takie będą rozpatrywane nie później niż w terminie 14 dni
od ich otrzymania przez Sprzedawcę.